Kızlar tansiyondan hastaneye yatisim yapıldı gebelik zehirlenmesi olabilir diye 24 saat idrar topluyorum yarine kadar neyse ciğer geliştirici yapıldı dün geceden beri bebeğim o kadar hareketli ki anlatamam tekme gibide değil bir sağa bir sola gidip duruyo içinden cikicak gibi vajinadanda baskı yapıyor oncedende hareketliydi ama bu kadarda değildi iğneden alakası olamaz demi ?