Brisii Kızlar bebeğe alınan her şeyi yıkıyor musunuz uyku setleri battaniyeler hangi programda ve kaç saatte yıkıyorsunuz renkleri 30da karışmaz herhal..
ipekmom_ Brisii tabi yıkamadan kullanmayın bebeklerin bağışıklığı düşük ilk zamanlar hemen mikrop kapabilirler, herşeyi yıkadım 600devir 40derecede yıkadım herşeyini, içlerine renk mendili koydum renkler karışmasın diye, hala aynı şekilde yıkıyorum
Edaaa1 Brisii Ben bazılarını 20 bazılarını 30 derece yıkadım, 600 de sıktırdım. Aldığım her şeyi yıkadım. 2 yaşa kadar kıyafet aldım çorap, ana kucağı kılıfı gibi aklına gelebilecek her şeyi. Yıkamadan dolabına asmak istemedim.
Minis122 Brisii ben. Koyu renkleri ayri acik renkleri ayri attim iyikide ole yapmışım. Koyu renkler boya atti. Battaniyesimon bir tarafi beyaz bir tarafi koyu renkti. Farkettim yarim saatlik attim.ben 30 dereceye
prematureannesi_ En kısa programda yıkıyorum ilk aldıklarımı diğerlerini kendi çamaşırlarımızla yıkıyorum çorap iç çamaşırlarını ayırıp.