Arzubarann Yenidoğan bebekleriniz için hangi marka bezi tercih ettiniz? 4. Ayımdayım yavaş yavaş stok yapmak istiyorum ama bilemedim ne alınır
Aysee1123 Arzubarann Molfix 👍 Molfix aldım 1 numara 160 lı. Daha sonra 2 numarada alacağım duruma göre devam edeceğim
Bilgedemir08 Bende molfix almayı düşünüyorum ama stok yapmak bence yanlıs bebeğe yaramaya bılır aldığımı bez pişik yapma ihtimali var her günde zam gelıyor yukarı tükürsek bıyık aşağıya tükürsek sakal yani bende cok kararsızım bu konuda 🫨
babymomy_ Şimdilik 1 numara 200’lü molfix aldık 🥰 birde iki numara alırız gerisini bebis doğunca alırız artık