Selamlar, 10 haftalik hamileyim. Bu zamana kadar ayran, sıkma meyve suları, su ve soda dışında hiçbir şey içmedim. Yani hamile olduğumu öğrendiğimden beri kola ve ice tea tarzı şeyler ağzıma sürmedim. Ama şuan canım hamburger ve yanında ferah ferah buz gibi ice tea içmek istedi. Hamburger arada bir yiyorum canım çekiyor çünkü ama ayranla eşlik ediyordum. İlk 3 ayınızda ice tea içen var mi acaba?