Eflinnisa mmeliikee 4 sene önce madrebebekten oğlumun hastane cıkışını aldım çok güzel şuan ikinci oğlumunkini ordan alacağım isime karar veremediğimiz için bekliyorum
Heyzilwq mmeliikee madrebebekten sipariş verdim 18 günde falan geldi daha elime alıp bakamadım kaynanamgilde ama fotoğrafta güzel duruyor 🌼
Edaaa1 mmeliikee 4 nisanda sipariş vermişim 7 nisanda hazırlayıp görsel atmışlar ertesi günde elimdeydi sanırım