Ben 7+4 te söyledim kalp atışını duymak istedim söylemek için çok aceleci olmamaya çalıştım 😅 iki aileye birden ve benim için en anlamlı gün olan doğum günümde onlara müjdeyi verdim minik bir kutu hazırlayıp hepsine süpriz yaptım çok güzel anlardı 🥹🥰