Merhabalar kızlar.
20 haftalık hamileyim daha önce mantar enfeksiyonum çok vardı bunun için defalarca kremler vajinal fitiller kullandım. Şuan yeni kullanmama rağmen asla düzelmedi idrar kültür tahlilimde temiz çıkıyo anlamış değilim. Benim gibi tedavi uygulamasına rağmen bu problemi devam edenler var mı? Artık korkmaya başladım bu konuda dikkat de ediyorum ama sürekli geliyo düzelmiyor😟