canannk Herkese merhaba, 17. haftadayım bugün doktorum plasentanın aşağıya yerleştiğini söyledi. Eğer 20. haftadan sonra yer değiştirmemiş olursa detaylı konuşuruz dedi. Biraz araştırdım tedirgin oldum. Bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı aranızda?
Sila66 canannk tedırgın olcak bısey yok benımkı yukarıya cıkmadı 39 haftada sezaryan ıle yaptım dogum ❤️ haftan erken cıkabılır yat ılıskı yasak en ufak kanama gorursen hastaneye gıt
Biryigitbirhifaannesi Sila66 nasıl geçti sogumunuz kanama vs oldu mu benimde aşagıda 34 haftadayız şehir hastanesi şartmı özel hastaneler kabul etmiyomu dogumu