Ülseri olan bir hamile olarak ilaç bu zamana kadar yanma için hiç kullanmadım. Gece yanmam oldu kalktım süt içtim gündüz yanmam oldu süt içtim. Ve ılık falan da değil dolaptan çıkarıp bir çay bardağı içtim. Bilmiyorum nazar değmesin ama çok şükür hiç ilaç kullanmadan 25.haftaya ulaştık 🙂