Tugce-27 31+2 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünde bebeğimin karın gelişiminin 1 hafta geride olduğunu söyledi doktor çok üzülüyorum 😢başına gelen var mı geldiyse nasıl geçti yardım edin lütfen 😔
Ebrulianne06 Tugce-27 2-3 haftalik gerilikleri bile normal sayiyolar bence uzulmeyiin. Sadece karin cevresinde mi gerilik? Kilosuu kac bebisin
Btl2023 Tugce-27 bana da aynı şeyi dediler detaylıda 21 haftalığım. Detaylıyı yapan doktor moralimizi mahvetti cidden o kafar kötü şeyler söyledi ki ama kendi doktorumuz korkulacak birşey olmadığını anlık birşey olabileceğini veya sonradan toparlayabileciğini söyledi. En en en kötü birkaç hafta önceden doğum yaptırırız dedi.
Minaesra Tugce-27 benimde 28 haftalıkken 26 olarak görüldü kafa ve karın çevresi fakat 32den sonra düzene girdi 🙏 ben muz ceviz badem fındık ( çiğ olarak ) kuru dut vs. Yedim bu süreçte ve çokta işe yaradı bebeğim kilo bile aldı ☺️
Melekmete Tugce-27 cnm 1 hafta çok sorun teşkil etmiyor havuç suyu peynir altı suyu ey tüket bolca bende şuan 1 hafta geriden geliyor 33 haftalığım. Sadece minik bebek olarak doğdu kızım şimdi 6 yaşında kocaman üzülme 🫶
Mgdk Benim de öyle 32. Haftada söyledi ama suyu var kordonunda bi sıkıntı görünmüyo iki hafta sonra gel gelişmiyosa 37de alırız dedi🤷🏻♀️
Tugce-27 Mgdk peki bi zararı oluyomuymuş bebeğe korkulacak bişey var mı 😔neden böyle oluyormuş ki bugüne kadar iyiydi herşeyimiz suyu kilosu da çok iyi hâlâ onlarda bi sıkıntı yok ama sadece karnı bir hafta geriden geliyor dedi😔
Ebrulianne06 Mgdk gelismiyosa daha cok anne karninda kalmasi gerekmez mi benm bebis icin de gerilik soz konusu erken dogumdan ve kovuze girmesinden korkuyorm
Btl2023 Mgdk benimde suyum normal. Kordonuna ilkten detaylıyı yapan doktor yeteri besin gitmiyor dedi sonra tekrar baktı yok gidiyormuş bazen oluyor demek ki dedi dalga geçer gibi
Tugce-27 Ebrulianne06 evet sadece karın çevresi bir hafta geriden geliyor dedi geri kalan herşey normal suyu falan kilomuz 1700 dü boyu da 43cm
Tugce-27 Btl2023 bugüne kadar herşey normaldi bi anda böyle bişey söyleyince doktor çok kötü oldum korkuyorum düzelmezse diye pazartesi tekrar gidicez gerilik devam ediyorsa perinatolojiye yönlendirecek😔
Mgdk Btl2023 4 gün öncesinde başka bi doktora gitmiştim beni sürekli takip eden hiç gerilikten falan bahsetmedi her şey normal dedi. O muayeneden sonra başka şehirde gitmek zorunda kaldım doktora gerilik var dedi hiç anlamadım. Sadece 4 gün farkla ne değişebilir
Btl2023 Tugce-27 evet benimde herşeyim normaldi bu zamana kadar. Perinatolojiye detaylı için gittiğimde belli oldu. O da şansıma çok kötü bir doktor geldi. Kendi doktorum takip altında tutacagız dedi yani korkmayın ben iki gün çok kötüydüm sizi anlıyorum. Yeme ile alakalımı onu da bilmiyorum ben biraz daha bebeğe kilo aldırıcak şeyler yemeğe başladım. Neyle düzelir bilgisi olan varsa be yazarsa bende çok sevinirim
Tugce-27 Btl2023 aslında 21 de detaylıya da girmiştik herşey çok iyiydi ama bilmiyorum bende yediklerime zaten dikkat ediyordum bunu öğrenince de zaten daha çok etmeye başladım doktor tansiyondan olabilir tuzlu yeme dedi ama inşallah düzelir herşey hepimizin bebeği sağlıklıca doğar 😔🤲🙏
Minaesra Btl2023 Süt, Muz, Çiğ Badem Ceviz Fındık, Kaşar peyniri bunlar bebeğe kilo aldiran besinler ve gelişiminde yardımcı olan besinler arasında ıspanak geliyor bana iyi gelmişti 🙏
Btl2023 Tugce-27 düzelir inşallah benimde aklıma ara ara geliyor ve çok keyfim kaçıyor çünkü doktorun dedikleri kötüydü ve biranda söyledi bebeğin ölür hasta olabilir diye. Birazda özel hastane oldugu için para için test yaptırmak istedikleri düşünüyoruz
Tugce-27 Minaesra inanın ki hepsini de yiyorum hergün düzenli olarak peki sizi biyere yönlendirmedi mi doktorunuz ne dedi
Minaesra Tugce-27 Hiç doktorunuzu değiştirdiniz mi? Çünkü her doktor farklı ölçüm yapıyor ben değiştirmek zorunda kalmıştım sonra tekrar aynı doktoruma gittiğimde herşey güzel görünüyor dedi, başka biryere yönlendirmedi hiç