Ayglemel 20 haftalık kaşık ağrısı çeken varmı böyle bıçak saplanır gibi özelıkle ayakta bir anda olan rahimden gelen benim 2.gebeliğim ama arada 7 yıl var unutmuşum
Sevalinkaa Ayglemel yarın 20 oluyorum. Dün doktora sordum gaz sancısı olabilir dedi çünkü bebek baskı yapmıyordu.