Meltmm Hemen hemen 5 haftalık gebeyim cok kücük kese göründü vajinal muaneyle akıntım oluyordu progestan kullanıyorm ama cok bel agrım var aradada kasık normalmi sizce?
Meltmm Z_e_y_a_gul ay valla rahatladım bide doktor önce betanın artış hızının kötü oldugunu söylemişti dıs gebelik düşük riski dedi piskolojim alt üst oldu dün kese gördü motivasyona o kdr ihtiyacım varki bitanesiniz 💗
Meltmm Aysel_krdg ilk bi hastanede yaptırdım 48.50 ckmstı ilk erken ögrendm sonra 10 gün geçti yaptırdım 890 cktı artıs kötü dedi ama dünde kese göründü pco hastasıyım kendimde geç döllenme oldugunu düşünüyorm ama allah bilir tabi
Aysel_krdg Meltmm benimde ilkin 105 çıktı 6 gün sonra 543 artış az var bakalım bir daha vericem inşallah güzel artmıştır sende umutsuz olma keseyi görmüşsün inşallah kalp atışlarınıda duyarsın
merveanne_ Meltmm Pkoslusunuz sizde değilmi? nasıl oldu nasıl hamile kaldınız acaba ? kilo sorununuz var mıydı
Ayglemel 20 haftalığım bende bile var 1 haftadır özellıkle bıçak saplanır gibi bazen iki taraflı bazen aniden kasıklarıma tahim büyüdüğü için olurmuş bide benim 2.gebeliğim Allahım hepimize yardım etsin
Meltmm Doktorlar hiç kesin konuşmuyor sürekli kötüsünü söylüyolar morel falan bırakmadılar insallah hepimiz hayırlı güzel haberler alırız♥️