Kizlarrrr.. Nilufer Dorukta sezeryan olaniniz var miiii? Ben haftaya gun alacagim.
Neler yasadinizz ameliyat nasildiii
Hastaneye giris , odaya çıkış filan nasildi cok merak ediyorum beni neler bekliyor.
Karna bastirma olayi nasil , nebiliyim agri sizi , bebis icin tulum anneye canta veriyorlarmis sanirim ,doguma babayi da almiyorlar.
Ayyy lütfen tecrubeli olanlar anlatsiiiinnnn
Assssiri heyecanlıyım tir tir titriyordum bugün hemsireyle dogum hakkinda bilgi alirken😍🤭🥲