Sunshine__ Kızlar çilek dut gibi meyveler yediğimiz zaman bir yerlerinize dokunmayın bebekte leke yapar diyolar gerçekten böyle bir şey yaşayan var mı?
kahvesever__ Sunshine__ hiç doğru değil hurafe oğlumda kilo kilo çilek yedim dokundumda hiç bir yerinde bir şey yok
babyasyanil Annemin arkadasında çilek gibi leke var. Annesi aşermiş kolunu kaşımış kolundaydı leke. Çilek zamanı gelince orası cilek gibi kızarırdı cok garip😅 kuzenimdede portakal kabugu lekesi vardı yüzünde. Annesi yine aynı sekilde yüzünü kaşımış. Değisik
babyasyanil Sunshine__ aşerip bulunmayınca diye biliyorum 😅 o yüzden eşime hep numarayla aşerdiklerimi aldırıyorumckdkfkd