Kızlar herkese selam 38+4 haftadayız şuan bi sıkıntı olmazsa doğumum normal olacak inşallah ama şöyle bir durum var nasıl desem vajinam şuan çok dar ilk 3 ay riskli olduğundan ilişki yasaktı sonra karnım büyüdü vs çok sık yapmadık sonra bebek bir süre makat gelişti sezaryen planlandığı için ilişki yine yasaktı anlıyacağınız benim vajina kızlık haline döndü sayılır 😅 şimdide enfeksiyon için fitil kullanıyorum küçücük fitili bile inanın acıyla zor sokuyorum 2 gün önce ilişkiye girdik ilkmiş gibi acıdı benim gibi olupta kolay doğum yapan var mı bir de epidural olan? Epidural doğumu önerir misiniz ?