Senayemre 30+6 hamileyim kızım olucak ismini felan düşünmüstük asel ikra❤️ Fakat eşim kulaktan duyma laflarla vazgeçmiş neymiş ağır olurmus tasıyamazmis 😒ben aseli cok istiyorum ya tek asel yada asel su olsun diyor eşim😔iki isim koymaktaki amacımda birini eşim birini ben koyuyorum şimdi tek asel koyarsam ikinci cocukta eşim dicekki kızın ismini sen koydun bunuda ben koyayım dicek izin vermicek bana😂😂iki isim koyayimki sorun olmasin ama asel ikra sizce agirmi olr
AygyulSina Senayemre bence cok guzel agir falanda degil hem bebegin o ismi tasiyamicagini ne belli dogmamis daha. Bence koyulabilir