Mediha99 Anneler bu takımı nasıl kullanıyoruz neyle giydiriliyor ve bu iğne yerine ne kullanıyoruz 🥲🥲🌹
Elfakca Mediha99 iğnesiz kullanıyoruz atlet niyetine giydiriliyor öyle sağlı sollu sariyomus gibi yapıyorsun zaten üzerine zıbın yada uzun kollu bişey giydiriyosun atlet mantığı yani
Basak2906 Mediha99 canım bende kullandım bundan şimdiki doğumumda yine kullanacağım inşallah. Beyaz olanı iğnesiz bir şekilde sağı solunu saracak şekilde içine giydiriyorsun üzerine zıbın sonra kıyafet. Ben biraz büyüyene kadar giydirmeye devam etmiştim
Mediha99 Elfakca ben zıbın alta bu üste giydirilir sanmıştım 🥲yani sırasıyla nasıl oluyor beyaz ve arkadaki renkli ile
inciata yok canım bişey takılmıyor bebeğin göbeği kanamasın acıtmasın diye üstüne zıbın sonra kıyafet