Herkese merhaba kızlar çok şükür ki buraya doğum hikayemi yazacağım o günleri gördüm.Hamile olduğumu öğrendiğimde henüz adetim bile gecikmemisti bir sabah yüksek ateş halsizlik miğde bulantısıyla uyandım ama sanki hissetmiş gibiydim apar topar giyinip acile gittim ve müdahale edilmeden önce kan testi vermek istediğimi söyledim eve geldiğimde bir saat sonra hislerimde yanılmamıstım henüz beta 45 di daha bebeğim minicikti.Bir kaç gün sonra tekrarlarlayıp doktor kontrolüne gittik ve artık her şey gerçekti.İlk 3 ayım ufak tefek miğde bulantısı dışında çok güzeldi taa ki 15. Haftaya kadar…15. Haftamda doktor kontolünde doktorum rahmimde bir açılma olduğunu erken doğum ve düşük riskim olduğunu söyledi ve ilaç tedavisi başlayıp takip edeceğiz eğer olmazssa serklaj denen bir operasyonla bebeği içerde tutabileceğimiz kadar tutucaz dedi.Güle oynaya gittiğim o kontrolden ağlaya ağlaya çıktım.İlaçları kullanmaya devam ettim ama kısalma devam ediyordu bunun üzerine 18. Haftamda serklaj oldum.O günden sonra aşırı sosyal olan hayatım genelde yatağa bağlı geçti.Bir annem bir kayınvalidem biraz kendi evimde zaman geçti.Sürekli yatmadım ama genelde yattım diyebilirşm.İlk hedefimiz 28’di…28-32-36 derken 37. Haftamda sezeryan ile bebeğimi kucağıma aldım.Bu süreci yaşamayan bilemez.Hem bedenen hem psikolojik olarak çok yorulduğum zorlandığım zamandı.Ama sonu çok güzel şimdi kızım yanımda mışıl mışıl uyuyor.Serklajlı annelerim size umut olsun istedim💖