Arkadaşlar 30 haftalk olduk. Bilkent de doğum düşündüğüm için 2 hafta önce Feyza senaocak memece gittm kontrole hic memnun kalmadım. Sanki ben yokum gibi bakti ultrason kan tahlili kendi asistaniyla yazdi cizdi kilo gelişim sordum iyi dedi bıraktı gitti😔 Burçin hanimi cok ovuyolar ama randevu bulamıyorum baska memnun kaldığınız doktor yokmu necati bey Burçin hanim dışında 😑😑😑😑