

Kızlar benim adetime 6 7 gün kala kanama oldu regl oldum dedim bir gün sürdü dün gece sabaha kadar karın ağrısı ve mide bulantısından uyuyamadım serum taktıracaktım özel olanlarda riske atmayım diye test aldım erken gebelik testi damlatır damlatmaz silik çizgi çıktı öyle görünce koşarak kan vermeye gittim hastaneye kaset test vardı yanımda birde onu yaptım gölge gördüm yoktur dedim kan sonucum “0” çıkmış ama testlerim böyle kan alan hemşire akşam şehir hastanesine gidiyor sabah düşer dedi 1 saat sonra farklı bir şey için baktım oda çıkmış sizce ne olabilir özeldeki doktorum dikkatli olmamı varmış gibi beklememi söyledi 🤦🏼♀️