Birdemet95 Gebelik var mı yok mu bilmiyorum ama yürüyüş yapmak zararlı olabilir mi, bilen var mı? Günde 10 bin adım atıyorum bazen 6 o civarlarda
Aysemert12 Birdemet95 yürüyüş iyi evet ama bebek düşünüyorsaniz dikkat etmekte fayda var 10 bin adım bana fazla geldi biraz
Birdemet95 Pamuk sahimii😍 benim de dün yürürken aklıma geldi acaba çok yorulursam zarar vermiş olurmuyum diye düşünüyordum, eğer benimleyse tabii🥲
crazymommy Birdemet95 Evet ben hamile kalmıştım testin pozitif çıktığı gün 15 bin falan adım atmışım sonra kanamam başladı kimyasal gebelikte olabilir çok adım attığımdan da düşmüş olabilir mutlaka dikkat edin şüpheniz varsa. Reglinize yaklaşık 10 gün kala bebek oluşmuşsa rahme tutunuyor regle 10 kala azaltın yürüyüşü :)
Birdemet95 crazymommy tam 10 gün kalmış regl’a😧 çok teşekkür ederim söylediğiniz için nolur nolmaz o kadar yürümeyeyim bu ara🌹