Kubra11 benim ilk başlarda o şekilde çıkmıştı bulantım çok vardı su bile içemedim ondanmı bilmiyorum,az yağlanma olabilir dedi doktor dahiliye gastroentrolojiye yönlendiriyor genelde düşmeyince benim o şekilde olmuştu. Sonra düştü ama her ay kontroldeyim kan veriyorum