Feyzaclk Kıvancımın kilosu 2.400 ama bu haftadaki kiloların ortalamasını hic bilmiyorum anneler. Sizin bebislerin kiloları kactı bu haftalar? 👼🏻 ilk nst de hiç bişey çıkmadı🤷🏻♀️
Aybarsmom_ Feyzaclk benimki biraz zayıf ilerliyor. 32+6da 1800 gramdı. Şuan 34+2deyiz kaç olduk bilmiyorum haftaya kontrolümüz var 35+2de 😌
Zzeyynep04 Feyzaclk 30.hafta bitiminde 1.850ydi şimdi 32+3 üz yarın hem nst var hemde kilosunu öğrenicemm
atamomy Feyzaclk Özel hastane sanırım. Bende özel takipliyim ticari gözle vakan doktora denk gelince erkenden nst isteyenler olabiliyor canım
atamomy Feyzaclk Sancılarım ya da ağrılarım çok dediysen ondan da baktırmış olabilir tabii. Doktorun Günahını almayayım da şimdi☺️
nurbanu-y atamomy özel hastane takipliyim ama 33+2 de nstye girdim bu hafta ücret ödemedim. Kramplarım oluyor o yüzden istedi sanırım doktorum
atamomy nurbanu-y Sancı şikayetlerinde istiyorlar evet. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inş🙏🏻🙏🏻🙏🏻
arirangg Feyzaclk Ben de dün ilk kez nst’ye girdim 33+2’de. Kilosu 1800 çıktı ve nst’de de sancım çıktı. 10 gün önce gittiğimde 1900 kg’dı. 2 kilogramı geçmiştir diye düşünüyordum ama hiç kilo alamamış oğlum😔
Feyzaclk arirangg doktor bi yorum yaptı mı peki? Belki sonradan alır belli olmaz üzülmeyin kilosu az değil