Bu çarşambaya kadar kendiliğinden olmazsa doğumun eğer Çarşamba gel yatış vericem sunii vericem dedi doktorum 😞 kendiliğinden olsun istiyorum olur mu ki bilmem o güne kadar. Nstde ufak ufak sancılar var ben hissetmiyorum. Böyle olan var mı. Sizce kendiliğinden olur mu dersiniz. Nerden bilelim biz demeyin lütfen. İyi şeyler duymaya ihtiyacım var. Panik atak ve anksiyete hastasiyim