Beyzakoc Arkadaşlar 38. Haftadayım hafif hafif suyum geldi sancım Yok açılmam da Yok doktor hergün çağırdı yatışını yapalım istersen suni sancı veririz dedi ama şimdilik istemedim suyu kontrol edecek Açılma olması için ne yapmam gerek yada başına gelen var mı normal Doğum istiyorum birde dua istiyorum 😔
Deletedmom15257 Beyzakoc canim sugun geliyorsa takip altonda olman lazkm 8 saaten fazla enfeksiyon ruski col yüksek