Elfelf0 Kızlar kız denilip 30 da nasıl erkek olur şaşkınım nette 30 da yanılma olmaz diyo net 20 de belli olurmuş çevrenizde duydunuz mu böyle bı durum
Z_e_y_a_gul Elfelf0 bende hep yanılma olmasından korkuyorum 28+3 haftalık oldum 13+4 haftalık ken kız demişti hala kız diyor her şeyi de pembe aldık erkek olursa da artık onu giyecek ne yapalım 😂
Ef1001 Elfelf0 kız denildigi süreçte bacak arasını net bolbos üç çizgi olarak görmüş muydunuz benimde yeni erkekten sonra 15+3te kız dediler de tekrsr değişir mi acaba
Bilge_11 Detaylıda da mı belli olmadı çok tuhaf nasıl yanılma olur ki hafta çok ilerideyken ilk kez duyuyorum
Bilge_11 Valla bende şüphelendim şimdi kendimden bana da sende kız karni yok diyorlar 25+2 ama kendi doktorum + detaylida kız dediler değişmez herhalde 😁
Mummumlilo Ayy demeyin öyle yaa ben kızımı bekliyorum ama bugün babanemle görüntülü konuştum karnıma baktı direk erkek bu dedi yok babane kız diyo doktor desemde bu erkek dedi 3 tane erkek doğurmuş babanem boş konuşmaz inşallah süpriz olmaz 😅😅
Bilge_11 Bence yapıyla alakalı ben artık inanmıyorum böyle şeylere söyleyenlerin de tezini çürümüş oldum böylece karnım sivri ve bebeğim kız 🥰😅