Peynirliborek Merhaba arkadaşlar 6+6 da kalp atışını duyduk doktorum 1 ay sonra gel dedi😳😳 Bu ara çok fazla değil mi? Yani ya 1 ayda bir şey olursa ama anlayamazsam yani sizde nasıl oldu muayene tarihleri
Melisatugce Peynirliborek çok normal 1 ay sonra gel demesi her gebelikte son 4 haftaya kadar 1 ay sonra gel diyorlar 2. Gebeliğim ve 32 haftalığım bende 1 ay sonra gidicem. Eğer ilk gebeliğiniz ise biraz sancılarınız fazla olabilir korkmayın içinizi ferah tutun
miniskesi Peynirliborek beni 10 haftaya kadar 15 günde 1 çağırdı 5 haftalıkken öğrendim şimdi ayda 1’e döndük
yeni_anneadayi Peynirliborek başlarda 1.5 ay bile gitmediğim oldu 33. Haftamda bile doktor 1 ay sonraya çağırdı düşün 🤷🏻♀️ 37 den beri 1 haftaya düştük
Peynirliborek Melisatugce Evet ilk gebeliğim ama bana süre çok geldi bazıları diyor ki 8+4 de kalbi durdu falan ben bir dahakine gittiğimde 12 haftalık olacak ya kalbi durursa ? Of çok korktum şimdi ben her hafta gidip kontrol olurum zannediyordum
Melisatugce Peynirliborek yani herhangi bir kanama veya çok şiddetli sancın yoksa içini ferah tut her gebelik farklıdır.