Benimde şişme yok ancak agrılarım cok asagıya ınanılmaz baskı yapıyor zaten bebek hareket ettıkce canım yanıyor. Kaburgalarım batıyor. Yatmak ıyıce zorlastı saga sola donerken canım acıyor. Uyuyamıyorum. Uyandımmı bır daha gerı uyuyamıyorum 😀 sureklı wc ıhtıyacı var.