Sulte Kizlar 2 haftada bebegim sadece 200 gram almis doktor besin plesantasinda sorun var gibi demisti simdiye kadar kilo alimi guzeldi ama son iki haftada cok cok az almis 32+4 de 2458 di 34+4 deyim 2676 olmus ben 2 haftada bi 400.500 gram alir diye bekliyordum ne yapmak lazim ne yesem toparlar moralim bozuldu doguma kadar toparlasak bari
atamomy Sulte Canım hiç sıkma canını. Benim de 32+4 de gittiğim de 2230 diye kilolu ve haftasını geçmiş bile demişti doktorum. Bizi de öyle korkuttular. Ben bu doktorlardan bir şey anlayamadım vallahi:/ yetmezmiş gibi bir de 3 günlük şeker ölçümü istedi. Bana çok denilen sana az denilmiş en güzel stres yapmadan yukarıdaki yazılanları yemeye,bol bol dinlenmene bak🙏🏻
atamomy Sulte Bu arada muzun yeşil olanı lif açısından daha zengin,çiğ badem,yoğurt,kefir,ceviz,maden suyu bunlar bana kilo aldırttı. Umarım sende de iş görür canım.
Basak2906 Sulte bence canınızı sıkmayın stres yapınca iştahın kesilebilir. Bana doktorum kaşar peynir ve özellikle yatmadan muz demişti kilo aldırmak için
Sulte Gamgamze tuketiyorum aslinda meyve de cok yiyorum ama 2 haftada 200 gram almis olmasi kafama takildi
Sulte atamomy yiyorum gebeligin basindan beri kasarda yiyorum yumurtada ama yk almamis gelisimi durmus gibi
atamomy Sulte kontrolün de gelişimi durmuş olsa söylerlerdi canım benim. Hiç kafanda kurup stres olma. Zaten gelişim durduğu zaman hemen alıyorlar doğuma. elimizden geleni yapıp beklemekten başka bir çaremiz yok kuzum
YaseminBatrk Sulte benimde 36 haftalikken 3252 Gr ölçmüştü doktor önden gidiyor demisti ertesi hafta başka doktora gittim 3150 Gr dedi ama kilomu vermiş dedim olcmeden ölçmeye fark olur ben biraz küçük olcuyorum demişti. Şimdi yarın gene kontrolüm var nasipse 38+5 günlüğüz bakalım almış mi biizm kerata.
Sulte YaseminBatrk evet benimde farkli cihaz farkli doktor olcum yapti birinden biri yanlis olabilir mi acaba diye aklima gelmedi degil yani simdiye kadar hep onde olan kg guzel olan bebegim 2 haftada 200 gram almis olmasi dusundurdu beni
Aysedugme Sulte bence kilosu gayet iyi 35 te 2450 ve normal dedi kilosu için bidaha ki kontrole kadar daha iyi olur umarım ama gerilik yok haftasıyla uyumlu gibi o yüzden stres yapmayın hiç kendinize
YaseminBatrk Sulte yani diyeceğim o ki her seferinde aynı sonuçlar olmayabilir olcmeden ölçmeye fark olur. İçini ferah tut. Pozisyonu farklıdır net olculememistir belki de. Ayrıca -200 +200 fark olur diyirlar genelde