busragil Fatma_19 bebiş idrar torbana baskı yaptıgı icin o, dogum belirtisi degil sanmam. Ben 38+4 teyim yaklasik 30 haftadan beri wc de yaşıyorum😂 Tamamen asagi yaptiklari baskidan oturu oluyor
Fatma_19 busragil ilk gebeliğimde bu kadar sık idrara cıktıgımı hatırlamıyorum o yüzden acaba dedim Bi an sağolasın 😊