Elif-kurt25 ben okadar değildim ama 30 kilo aldım hamilelikte. en son 85 ti 37.haftada kilom ve bebeğim de 39.haftada 3.650 doğdu hiç sıkıntı yaşamadım ama bence kilom az olsaydı dikişim daha az olurdu diye düşünüyorum 4 dikiş vardı sadece. Doğum vakti 4 kilo olursa bebek bence normal düşünme riske atmaya gerek yok yani ben olsam öyle yapardım. Tabi en önemlisi dr görüşü😊