Bursa17 benim de plesentam aşağidaydi hatta bundan dolayı kanamam oldu 2 gün hastanede yattım doktorum çıkadabilir çıkmayadabilir sezeryanla alicaz zaten dedi. Sonrasında çıktı çok şükür progestan iğne kullandım ve sürekli dinlenme modunda geçirdim. 31 haftayı tamamladık daha yeni özgürce hareket ediyorum