Kızlar merhaba 22 haftalık hamileyim 2 gündür bel ve kasık ağrım vardı sadece sağ tarafımda sağ bacağımada atıyordu ağrısı devlete acile gittim kan idrar tahlillerimde hiç birşey çıkmadı kadın doğum doktoru alttan muayene etmek istedi açılma var mı diye korktuğum için kabul etmedim serum verildi eve geldim akşama doğru tekrar ağrılarım başladı sancı gibiydi içim rahat etmedi özele gittim açılma varsa diye korktum bu arada bende bel düzleşmesi var ağrılardan önce uzun bi yürüyüş yapmıştık herneyse özeldeki doktor ultrasondan bebeğe baktı herşey normal bel düzleşmesinden dolayı uzun yürüyüş yapma o yüzden ağrıların var dedi ben de alttan muayene etmesini istedim açılma var mı diye bakar mısınız korkuyorum dedim gerek yok açılma belirtisi yok o yüzden alttan muayene edemem tavsiye etmiyorum dedi neyse bugün bel ağrım yok ama kasık ve vajina ağrım var böyle bişey yaşayan var mı neden oluyor ?