Nnuuurr Kızlar bugün 28+4 olduk dünden hafif hafif başlayan ama bugün epey artan göbek deliğin etrafında bir ağrı var. Bastırdıkca ağrıyor. Daha önce bunu yaşayan ya da neden olduğunu bilen var mı?
Lajanam O haftalar da benim de olmuştu apandisitten korkup doktoruma gitmiştim bebek baskı yapıyor normal demişti, apandisit için test falan yapıldı bişey çıkmamıştı. Sende Bi görün istersen