sfnr0 Kizlar merhaba. Şuan 27+6yız. Doğuma 85 gün kaldı diye gösteriyor. Islak mendilde de 2. Ürüne %40 indirim varmış. 60 lı 12 paket şeklinde 2 adet almak istiyorum ama çok mu sizce ve erken mi?
35_tecrube sfnr0 valla ben geçen hafta aldım 27 haftaliktik ebebekte paketi 10 liraya geliyordu 10 paket aldım olmaz birşey zannetmiyorum kurursada ıslatır kullanırız sakıncası yok yani bez almak mantıksız da ama ıslak mendil alınabilir bence
Kubrasengul12 Sürekli lazım olan birşey bence al stok yap fiyatlar günden güne artıyor bende stok yapıyorum
Sibelunalhasan Valla ben Kasım gibi aldım yanlış hatırlamıyorsam. Baby turco.. kuruma vs olmamıştı. Normalde de kullanıyorum..ama alacağın markaya göre değişir mi bilemem.