yyasolii 1 hafta gerilik önemli değil ki. Gelişim geriliği denmesi için en az 2 hafta gerilik olması gerek. Ayrıca haftanız daha küçük. 25. Haftada bebek yönü ne alaka 😂 gebe okulundaki arkadaşımla 34 te tanıştık tersti bebeği. 35te döndü 🤷 37 ye kadar vakti var ayrıca. Yerinizde olsam doktorunuzu değiştiririm. Ayrıca kilosu da haftasına göre gayet yeterli yani. Baya bir saçmalamış doktorunuz.
Bu arada aynı süreçlerin daha fazlasını yaşadım. O yüzden farklı bir doktora gidin derim 😂