Bi_anne_ Merhaba, Bebeğimin hareketlerini daha henüz hiç hissedemedim normal mi acaba 20+3′teyiz. İlk gebeliğim
Tttlkk Bi_anne_ bende 18+5 yin hala kıpırtı yok göbeğimde çıkmadı korkuyorum Allah var 19 nda kontrolüm var