Kızlar benim ikinci gebeliğim ama birşey hissetmiyorum sizler nasılsınız
17+4 hala tık yok 😂
askooyumm sizindemi ikinci acba
annesi53 yok benim ilk İlk oldugu için geç olacağını duymustum
askooyumm işte benim ikinci ama hiç ses seda yok anlamadım gitti :)
Erken ama ikinci olsa bile 16 olmasını bekleyin bi