bayanlar yaklaşık 3.4 haftadır bebek baş aşagı normal dogum pozisyonunda ve herkes karnın aşşa inmiş diyor ben ise şuan 37+2 deyim ishallik var ve bel agrisi kasık agrisi kramplari oluyor bazen 35. haftamda düzensiz sancilarm cikmisti nstde ve doktor acilma varmi diye bakmşti merak ediyorum artk sizce nezaman suyum falan gelir ya daha bekliyecekmiyim sabirsizlaniyorum🥺😊?? tahmini olan