Gizem-saqlam Plasentamın yaşlı olduğunu söyledi doktor kireçlenme varmış aranızda yaşayan varmı beni bilgilendirin lütfen psikolojim alt üst oldu erken doğum olabilir diyor doktor
mamacitaS bende ayni durumdaydim bebek beslenemiyor tam kireclenme olunca kilo alimi yavasliyor oyle olunca cok icerde tutmak istemiyo doktorlar 37+1 de sezaryenle doğurdum
Gizem-saqlam mamacitaS evet beslenme yavaşlıyormus peki neden olduğunu sordunuz mu doktora veya bunun için herhangi bir test vs. Yaptırdınız mı ben yeni öğrendim ve test vs hiç birşey yaptırmadım
mamacitaS Gizem-saqlam evet sordum genellikle pek bir sebebi yokmus test vs gerektiren bi durum değilmiş ikinci hamileliginde olmayabilir mesela dedi yapabilecegim bi sey var mi diye sormustum yokmus maalesef duzgun beslenmeye devam ettim sadece
Aseleft Bana 21+6 haftalıkken detaylı ultrasonda plasentada kireçlenme var dediler cok ileri boyutta değil su an 29+1iz bebeğimin kilosuda gelisimide gayet iyi maşallah, cok cok ileri boyutta değilse korkmaniza gerek yok 😊