Merhaba kızlar sleppy natural bebek bezini çok önerdiler hem ekonomik hem pişik yapmıyor diye ben yine de bir paket denemelik alacağım,pişik yapmazsa kaç paket stok yapmalıyım bir numarayı? kalıbıda küçük diyorlar ama direk 2 numamara mı alsam bir paket denemelik yenidoğandandan sonra yoks 2-3 paket yenidoğan devam mı edeyim