papatyaolsun Arkadaşlar aranızda tecrübeliler var, eşimin spermiogram sonucunu yorumlar mısınız? Ben yeni üyeyim de fotoğrafları toplu atamayacağım için gönderileri alt alta atmaya çalışacağım
Bbetll papatyaolsun forum ana sayfasında sol üst köşedeki üç çizgiye dokunup resim yükle kısmına tıklayıp yükleyebilirsiniz
papatyaolsun Bbetll canım ben en baştan bir daha gönderi paylaştım fotolar da başta görünsün diye. Bu gönderiyi nasıl silebilirim