anneoluyoruuumm16 Decavit vegaferon ve dvit3 damla başlandı. Aile hekimim başladı bunları. Kendi doktorum 15. Haftada üçlü vitamin başlayacağım demişti. Siz kaçıncı haftada kullanmaya başladınız bunları
Neslibt72 anneoluyoruuumm16 ben d vitaminini ve multivitamini en başından beri kullanıyorum sorun yok erken değil yani 👍🏻 12. Haftadan sonra da kan ilacına başladı demir hapına.
Kediler anneoluyoruuumm16 gebelikten 3 ay önce vitamin takviyesine başladım, 7. aydayım hala devam ediyorum. Faydası olur zararı olmaz
anneoluyoruuumm16 Kediler bende folik asit kullanmaya başlamıştım gebelikten önce. Sonra 12. Haftaya kadar devam ettik folik asite bıraktık. Şimdi de bu vitaminler başlandı 😃