Az özce kontrolden geldim 38+4 haftalığız bebişimizin göbek çevresi biraz geniş ve 3700 kilo olmuş normal olmaz dedi ince yapılısın dedi doktorum çatı muayenesi yaptı ve dar dedi pazartesi günü saatt 7de yatış 8de ameliyat allahın izniyle. Daha önce hiç ameliyat olmadı ameliyathaneye gitmedim ilk deneyim olcak hem korku hem endişe hem heyecan hepsi birarada bakalım nasıl olcak 🥰