melikee16 benimde 34.haftamda sancı var dedi ama ben hissetmiyordum, yemek yedim tekrar girdim normal dedi eve gönderdi. İlk hamileliğim sancı nasıl oluyor tam kestiremiyorum bir baskı hissediyordum ama bence telaşlanmayin, ara ara gelmesi normalmiş öyle arastirmistim