Kızlar önceden bi kayıp yaşadım o zaman mutlu herkese söylüyorum tabi bide çalıştığım lanet yerde x-ray cihazından geçiyoruz doktorum geçemezsin falan deyince geçmemeye başladım o kadar rezil bi yerde çalışıyorum ki dedikodularından sağır sultan bile duydu ben hamileyim sonra bebeğimi 8. Hafta kaybettim şuan dikkat etmeye çalışıyorum kimseye söyleyemiyorum ve x-ray cihazından geçiyorum maalesef ve içimde bi endişe var bazı doktorlar sıkıntı yok derken bazıları asla geçemezsin diyorlar sizin tecrübenize güveniyorum canlarım 💕