Mattiyatı sorun etmiyorsanız direk Fetal DNA yaptırın, bizim ultrason değerlerimiz iyi olmasına karşın ikili taramamız riskli çıktı, bugün fetal DNA yaptırdık sonucun çıkmasını bir hafta, on gün bekliyeceğiz başta bilseydim hiç stresi yaşamadan 11 haftada direk Fetal DNA yaptırırdım bunca stresi yaşamazdım, hayırlısıyla sonuç iyi çıkar umarım , ayrıca direk cinsiyette belli oluyor kesin olarak