11-02- Hepinize merhaba arkadaşlar 4 hafta 6 günlük hamileyim ilk defa anne olacak inşallah üç gündür kasıklarımda ve belimde ağrılar var ve akıntılarım fazla sizce normal mi ? Yardımcı olurmusunuz
BetulMom 11-02- merhaba benimde o arkalıkta hamilelik var 3 gecedir adet ağrısı gibi ağrım oluyo uykudan uyandırıyor. Bulantı ilacını içince çok şükür geçiyo
Busradc-1928 11-02- bende şuanda 4+4 deyim aynı ağrılar bende de oluyor içini rahat tut , diğer arkadaşların da dediği gibi yerleşme ağrıları canım
11-02- Gamze1608 çok şükür ben gebeliğimi regılım geçmeden öğrenmiştim kan testinde öğrendiğimde beta hcg 103 çıkmıştı o gün kese görünmemişti o zaman daha 2 haftalıktı şimdi 5 hafta olcak acaba kese ve kalp atışları görünürmü
11-02- BetulMom bende geceleri uyuyamıyorum bıçak saplanır gibi ağrılarım ama uzun sürmüyor ara ara gelip geçiyor