meleksaymaz canim ben kızımda alanur hanıma gitmiştim 2 3 defa şehir değişikliği yapınca kaldı ama benden sonra arkadaşım bende görüp ona gitti doğumda çok sıkıntı yaşadı bebeğin boynunda 3 tane kordon olmasına rağmen normal doğum için bekletti 6 7 saat açılma ilerlemedi ve arkadaşım isteğe bağlı sezeryan istiyorum dedi bebek bi doğdu ki hem küçücük hem 3 tane kordon var sonra kendisi dedi bu normal dogmazmis zaten diye.bunu kendisinin görmemesi imkansizdi