En son 36+2 de bakıldı 2900gr dü banada az gelmişti şöyşe bir önceki kontrolüm 10 gun onceydi ve sadece 150gr almış 10 gunde bende çok uzulmustum az aldıgı için doktorumda hayır normal gayet hem iri bebek dogumuda zor oluyo her tutlu kilo alcak üzülme dedi. Çok takılmayın aksi bişey olsa mutlaka doktorunuz soylerdi ha içinizde herşeye ragmen şüphe varsa farklı bir doktorada muayene olmakta fayda var♥️